недеља, 26. фебруар 2012.

o problemima

Često mi nešto padne napamet, za što imam potrebu da isto zabilježim, a najčešće nemam gdje da zabilježim. Nikad mi nije bilo jasno zašto mi neke ideje padnu napamet kad se tuširam, kad sam u liftu, dok šetam i u još gomili drugih situacija kad mi nije pri ruci nešto čime bih mogao zabilježiti te ideje, ali i zapažanja i razmišljanja.

Ima eto to neko razmišljanje, koje mi je tek sad poprimilo neki konkretan sadržaj, pa je sada i pravo vrijeme da se isto zabilježi.

Rekao bih da postoje tri tipa ljudi, ali je možda bolje reći da postoje tri stadija u ljudskom razvitku i njihovoj percepciji svijeta oko sebe.
 Prvi tip ljudi, ili stadija, jesu ljudi koji ne prepoznaju problem, ne vide ga i nisu ga svjesni. Takvi su najopasniji.
Drugi su oni koji mogu prepoznati problem, ali ne mogu ponuditi riješenje. Takvi su najbrojniji.
Treći su oni koji, ne samo da mogu prepoznati problem, nego mogu ponuditi i adekvatno riješenje. Takvi... pa treba ih i poslušati nekad.

Нема коментара:

Постави коментар