четвртак, 19. април 2012.

o kreativnim idejama

Skonto sam kako dodavat druge bloger(k)e u favorite. Napredujem. :D

Pored toga sam skonto i da je ovo možda jedina muzička kompozicija u kojoj svak sebi može nešta pronać. Ta doista je ovaj List bio genijalac I ne samo genijalac, nego kreativni genijalac. A ne ko ova današnja glupava omladina koja konta za sebe da je kreativna, a najkretivnija stvar koju su u životu uradili je bilo kad su plakali da im promjene pelene. Skontali oni da to tako ide. I svi su nešta kreativni, i svi su puni ideja, ali uglavno to kad ih niko ništa ne pita. Pa kad im kažeš de to malo, pa eto ne znam ja ipak. A i taman da ima neka kvalitetna ideja, toliko je nedorađena da je bolje da je i nema. Pa kad još vidiš šta je u podlozi iste, dođe ti da izmisliš onaj vremeplov, pa se fino vratiš kroz vrijeme, pa još sve to prepričaš u onoj emisiji "Da se naježiš".

Još se i ja svaki put naježim kad slušam ovo. Pogotovo ovaj dio od 06:02. Sve mi hoće nešta bit. Pitam se do kad ću ja to tako...

Нема коментара:

Постави коментар