среда, 11. април 2012.

o tradicionalnim jelima

Nekad prije dvije - tri godine sam razmišljao o tradicionalnim bosanskim jelima. I skonto sam da je to sve jedna bjelosvjetska podvala. Kako može sarma (i sve ostalo iz one pjesme Dine Merlina) bit tradicionalno bosansko jelo ako sarmu (i sve ostalo iz one pjesme Dine Merlina) nisu jeli ovi naši potomci koji su živjeli na području Bosne i Hercegovine prije dolaska svima nam mrskih okupatora - Turaka.

Pa sam ja na osnovu te premise zaključio da bi tradicionalna bosanska jela mogla bit jela poput drobe, prženica, popare, meze, pure i tako toga. Ima nekako više smisla da su i onaj Tvrko, pa i onaj Kulin jeli suhovine na 45 stepeni narezano, nego da su jeli kojekakve pite i kadaife i sarme. Jer ipak, naša tradicija ne počinje sa dolaskom svima nam mrskih okupatora - Turaka, nego je počela daleko prije.

Međutim, večeras sam došo do revolucionarnog otkrića. Iako i dalje stoji ova teza gore o drobi, prženicama i sličnom, došao sam do 100% pouzdanog zaključka koje je zapravo pravo, jedino i istinsko tradicionalno bosansko jelo.

To vam je ljudi, ni manje ni više (sjoooo nervoze i očekivanja da to kažem više), nego GOVNO! E baš tako, govno. Govno je tradicionalno jelo koje Bosanci jedu već 1000 godina, od Kulina banana i (izmišljenih) dobrijeh dana. Možda naši preci nisu jeli ovo ili ono, ali su sigurno svi jeli govna. I historija je to pokazala. A nama zdrav razum pokazuje da ih i mi jedemo dan danas. A pošto je to dio tradicije, i naši nasljednici će ih jesti.

Pa kad vas neko upita za tradicionalna bosanska jela, vi slobodno recite da je to govno, i da sam vam ja to reko.

Нема коментара:

Постави коментар