среда, 25. април 2012.

o zanimljivostima

Moj život je prilično dosadan, ali ljudi misle da je pravo zanimljiv. Doduše, neki misle da sam i ja zanimljiv, a ipak nisam.


Evo recimo šta je danas najzanimljivija stvar koja se meni desila. Nakva skalamerija od virusa mi je upala, jal na računar, jal na mail. Što je najčudnije, nisam ni gledo nikakve bezobrazne stranice (ha ha [i mene ovo nasmijalo]). Stvarno nisam... I ja upratim da mi je došlo 5 nakih mailova. Svi isti. I lagano ja to pobrišem. Kad ti se fino meni javljaju ljudi, ni 5 ni 6, nego imaš virus. I haj da je to sve, nego mi ova jedna još i mail posla, da priupita jel to virus u pitanju. Valjda ljudi nisu navikli na viruse od mene.

Kad skontam, evo će haman pa 10 godina emesenovanja. Баш се питам хоће ли овај вид комунициранја икад додијат. Ја све контам да неће. А и кад би додијо, баш се питам која би алтернатива била...

Ja uživam u ovim glupostima, to je čudo jedno...

Нема коментара:

Постави коментар