уторак, 2. јул 2013.

o ženama koje paniče...

Većina ljudi, i koji me dobro znaju i koji me ne poznaju baš najbolje, kažu da sam mirna i staložena osoba. I to je uglavnom tako.
Bar do onog trenutka dok se ja ne upustim u kakav posao sa ženskom. Meščini da mi trenutno nema ništa mrže u životu od toga. Uvijek je to nešto nervozno, uspaničeno i usplahireno. I onda na mene taj srklet prenosi bespotrebno. Uglavnom zato što moraju po 16 puta provjerit ono što sam ja rekao, jer eto možda ja griješim. A taj neko drugi koga pitaju sigurno ne griješi.
Pošto ja inače ništa ne znam. I upuštam se u poslove o kojima nemam pojma.

E što ne mogu...


6 коментара:

  1. To ti je zato sto smo mi perfekcioniste, i vjerujemo da je dobro samo ono sto smo mi same napravile :-D
    Doduse...neke od nas su jednostavno samo histericne i nadrndane :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma jeste šipak, a ne perfekcioniste. :p

      Избриши
    2. You know nothing...:-p
      Evo ti jos sestrica kad vec volis :-D
      http://www.rtl.hr/vijesti/zvijezde/818147/ove-blizanke-nesumnjivo-ce-vas-ostaviti-bez-teksta/

      Избриши
    3. Đon Snoouuu. :D
      Ma ove me ostaviše bez teksta. :p

      Избриши
  2. Pa gde nadje ovako dobre sestrice? :D Pripasce ti muka od njih dve :D

    ОдговориИзбриши