петак, 4. јануар 2013.

o kupanju...

Jao jao jao. Šta mi se desilo! Saću da vam pričam...

Pošo ja neki dan da se kupam. I nestalo onog mog šampona i sad ne znam čim da se plaknem.  A prije toga opro kosu sa nekakvim šamponom za obojenu i rijetku kosu, il obojenu i svijetlu kosu il nešta tako. Uglavnom, meni kosa tamna i gusta. I nije ofarbana. Čista suprotnost. Al sve u svemu je opere. Nije baš ko onaj ko od koprive, al more proć. Nego pusti to.
U moru onih nekih krema i kremica tražim ja čime da operem svoje seksi tijelo i vidim ja nešta malo, ma nemaš ga šta vidjet. Mala neka ko bočica ko nešta. Ja gledam, unutra nešta šljašti. Šljokice one. I haj reko da oprobam ovo...


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA majko draga koja je to senzacija bila. Znači da mi neko ponudi kaku dobru trebu pod tušem il ono, ja bih uzeo ono. Gledam ja, piše nakav piling za lice. Al šipak lice, opro se ja čitav sa njim. I to ne jednom, nego više puta. Malo je falilo da čitavu onu potrošim, al neka kontam, valja to razgodit malo. Koja je to uživancija bila, to se ne može riječima opisat. Fino ono masira i grebe. Konačno da nešta grebe, a da ne ostaju kasnije tragovi i ožiljci po 15 dana. Ma milina žešća. Dođe mi da se sad okupam. Al neam ja vama šta pričat, sve vi to već znate.



 
Sve sam imo osjećaj ko da svira ova muzika i osjećo sam se ko da sam u kakvoj reklami.



Samo je pitanje što meni to niko nije prije reko??? Imal još kakih stvari vako dobrih da krijete!? Ha!?

Bjež, odoh se kupat sad...



I kad sama legneš u svilu, noć miriše na indijski čaj...

Нема коментара:

Постави коментар