понедељак, 18. фебруар 2013.

o humoru...

Ja recimo sebe smatram duhovitom osobom. Istina jeste da mi baš humor nije konvencionalni, i da ima tačno određenu vrstu publike, ali mi odgovara. Kao i ljudima oko mene koji me smatraju duhovitim. I to je pravo super. Pogotovo u ženskom društvu, kojeg ja imam na izvoz.

Ali... uvijek mora doći ali. Ali to ima i svojih loših strana. I mada bih mogao sad pisati o svim, ja ću se osvrnuti na jednu koja me posebno nervira. Posebno me nervira kad mi neko traži da kažem ili uradim nešto smiješno. Ko ono kažeš da znaš neki strani jezik pa ti kažu haj reci nešta. Otprilike mi je negdje u tom rangu. Jarane nisam komičar, ni cirkusant. Ne izvlačim folove iz šešira. Nit to tako funkcioniše. Ko da kažeš onom haj smisli jednu simfoniju, ili haj otkrij jednu formulu iz fizike, ili haj napiši jednu pjesmu. Hani ba...


Нема коментара:

Постави коментар