четвртак, 9. мај 2013.

8 коментара:

  1. A ja sve mislim ne pise on vise,ccc :-)
    Vidim jos uvijek prizeljkujes cica macu :-D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Čuj ja ne pišem... :p
      Nisam nikad bio bliži ostvarenju toga. Sad još samo da je nać neku vako zanimljivu. Imaš li savjeta?

      Избриши
    2. Donesi je kuci mami u kutiji sa izbusenim rupicama i stavi joj leptir masnu da je sarmira i smeksa :-)
      To ako mislimo na istu cica macu :-P :-D

      Избриши
    3. Ma mislio sam đe naći macu? :P
      Sve ove neke avlijanerke. Ja bih nešto egzotičnije. I čupavije. Ko ova na slici recimo. To niko ne poklanja. :(

      :D

      Избриши
  2. Da se barem moj mačak hoće tako češljati :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pošto ga ne znam lično, ja ću se pravit da ti je mačak onaj superzabavni kojeg svi gledamo po internetu i kontamo da nam je jedan ovakav. :D

      Избриши