уторак, 21. мај 2013.

o aaaaa...

Primjetio sam da mi se u posljednjih, pa hajmo reć pola godine, javio priličan problem. Naime, kad god mi neko ispriča nešto što ga je povrijedilo, što ga nervira, što nešta eto negativno, ja nemam nikakav adekvatan odgovor ili komentar na to. Uglavnom su komentari čuj to, jebga, e svašta,           (kao šutim i ništa ne govorim), šta je ljudima danas i moj lični favorit aaaaaa...

I sve nešto sebi pokušavam objasniti to, nije da me nije briga, nije da sam ravnodušan, nije da mi je svejedno, nije da sam nezainteresovan, nije da... Ne znam stvarno. Nešto isto ko da sam prošo kroz sve te situacije do sad bar sto puta, pa ono šta se više ima reć na tu temu. Mislim, uglavnom i jesam. Uglavnom su te situacije koje nerviraju neke koje su se ponavljale više puta i slušam ih od manje-više istih osoba. I na sve to ja mogu jedino reći aaaaaa...


4 коментара:

  1. To "začudno" Aaaaaa je i kod mene postalo sve vise dio vokabulara. I jedno upitno/iznenađeno/sokirano E! ko ono Ma daj, ne zaj... sta mi pricas. :-D
    Pravo omutavim kad treba nesto reci. Bolje i to jer ako počnem psihologizirati jos bih vise u bedak bacila doticnu personu u problemu. :-)

    ОдговориИзбриши