среда, 9. мај 2012.

o madafakeru...

Ja volim gleat filmove. Zato ne volim čitat knjige (što se i primjeti), ić gleat/slušat operu ili neku predstavu u pozorištu.

Ponekad odem i u kino. Ali samo ponekad. A to ponekad znači kad izađe neki film sa gomilom specijalnih efekata.

Pretposljednji put kad sam išo, gledo sam star vors. Ja volim naučnu fantastiku. Al ne volim svakakvu. Ako ima nekog besmisla u njoj, meni i nije zanimljivo. Star vors nije bio loš. Al nije bio ni dobar. Zapravo je prava podvala kad odeš gledat film koji si već gledo, al je kofole sve u tri deu. Koga boli kurtkobejn za tri deom. To je bilo zanimljivo samo jednom kad se pojavilo, i nikad više. Zašto? Zato što je dovoljno otić jednom i skontat da je taj tri de čista podvala i način više za otimat lovu. A plus se film bolje vidi kad ne nosiš one naočale na očima. Mislim svjetlije bude.

Posljednji film koji sam gledo je ovaj novi avendžers. Iako ja vako s vremena na vrijeme preporučim, ili je bolje reć pribilježim koji sam dobar film gledo, avendžerse neću. Iako je dobar film. Al ko ne voli marvela, nema šta gleat ovaj film, osim ako eventualno neće da bude u trendu i raji. Za razliku od ostalih filmova koji bi se trebali i mogli pogledat bez obzira na sve.

Ono što je zajedničko za ova dva filma jes glumac jedan. A to je Samuel El Džekson. On je meni vrhunac kad su ovi čokoladni glumci u pitanju. Bolji je i od onog Denzela.

Skonto sam da Samuel u svakom filmu psuje. Sad je fora što ja i nisam neki ljubitelj psovanja, naravno, ako to nije Samuel. A još je veća fora što on psuje u svim osim u ova dva.
I kad se pojavio u par scena, mene neka šega spopala i smijanje. A raja okolokole gleda i konta šta se ovaj smije, a nije došla na red smiješna scena. A meni brate šega njega vidjet i ne čut ga kako govori madafakr. Trebo bi zaštiti ovo madafakr, da mu to bude zaštitni znak.

I još sam nešto htio pisat, al me jutub zabavio. Pa eto...



Нема коментара:

Постави коментар