четвртак, 17. мај 2012.

o mis čarming

Nakon što joj odgovorih da ću imat najmanje četvero djece, ona mi odvrati da je vidjela da ima nešto frojdovsko u meni (il nešta na taj fazon). Kontam ja onda kad je ona vidjela to u meni, kad nismo pričali ni 5 minuta kako treba. Sem ako to ona mene nije mjerkala nekad prije, nako usput...




Nego ja kontam nešto drugo. Kad god gledam neki strašni film, vazda sanjam neke strašne gadarije. Jednom sam gledo onog znam šta si knjižio prošlog ljeta. Sjećam se da sam čitavu tu noć nisam mogo zaspat jer mi činilo da vidim nakog čiču na vrhu zgrade prekoputa (na Breci). A tek je bila ceremonija otić do ve cea. Po onom mraku bauljat i načulit i treće uho. Opet s druge strane kada gledam kakav golotinjski film, nikad ne sanjam golotinju. Kako to...



Нема коментара:

Постави коментар