петак, 8. јун 2012.

o dizajnu

Vi ugledate nešta ja novo piso, otvoritem blog, kad no nova podloga. Jelde, jes dobra?

Elem, tražio ja neku stimpank podlogu, ali nema ništa (il ja ne znam nać). Ja sam primjetio da, iako sam veliki ljubitelj stimpank tematike, nikad to i ni na koji način nisam pokazivao. I sad, kad sam se konačno sjetio da bi bio red da to na neki način pokažem, skontam da ne mogu. Od svih gluposti koje su ljudi skontali, mislim da bi mi najlakše palo da živim u stimpank svijetu.

Sem toga, skonto sam da ja ne znam dodat ljude u favorite, pa ako ima kakvo fino žensko da me uputi u sve to. Jesam ja dodo čak četvero ljudi u favorite, i da iskren budem, pojma nemam kako sam to uradio. Nešta ja ko lud naklikto.

U toku pisanja posta sam skonto da mi ova podloga i ne fercera kako sam ja to želio i zamislio, pa ću morat još ovo čačkat.

Moj dragi laptop je osakaćen. Ne radi mu tipka A. Odnosno radi, al pravo teško. Zna se vako zaglavit na momente, pa belaj pravi. To me na momente čini tužnim, a na druge momente ljutim. Al šta je, tu je...

Нема коментара:

Постави коментар