субота, 8. децембар 2012.

o dobrom filmu i nekim random glupostima...

U onim trenucima kad vam je dosadno, ne znate šta biste radili, e pa sjetite se mene i ovog posta. Zato što vam ja u ovom postu preporučujem da pogledate film La cara oculta. The Hidden Face je prevod na engleski, mada sam ja isti našao na torentu pod ovim španski imenom. Isto vam tako preporučujem da ne gledate trejlere po jutubu ili da gledate sadržaj filma, tako je puno zanimljivije. Žanr je triler.

A sad i link ako ima pametnjakovića među vama koji neće da me poslušaju glede gorespomenutih savjeta.




A kome je mrsko to gledat, može uvijek pogledat ovaj video dole. Ja sam skonto da malo šta može podići raspoloženje kao ovi videovi gdje se ljudi lome i padaju i tako to. A najbolje od svega su ovi što padaju na usta. Uvijek se pitam imaju li oni onaj refleks da nekako rukama probaju ublažiti pad. A ono jok, svaki put pravo na usta. Kontam, šta bi bilo da su ljudi malo hafifniji. Sigurno nas ne bi bilo 7 milijardi...






A onda, ako je nekom i ovo mrsko, evo mu kratki strip.


A ako mu je i to mrsko pogledat, onda mu evo komentari ispod.

Нема коментара:

Постави коментар