понедељак, 10. децембар 2012.

pjesmica zamorca Mrkvice

Ja znam da vi sad očekujete neki šaljivi post sa nekom skrivenom, mudrom, porukom, no ovaj će put bit drugačije. Naime, dobio sam jedan mail i zamoljen sam da isti objavim. A pošto meni zamorci ne pišu svakog dana, odlučih da ovaj put izađem u susret. 




Što naravno ne znači da mi sad svi trebate i možete slat gluposti preko maila. Elem, mail ovako glasi...


Ja sam mali zamorac
i boli me ku... tnjak
jer ja ću ozdraviti
niko se ne treba sekirati
a posebno ne moja gazdarica
vlažna joj je jastučnica (pa nije Mađarica [samo četvrtina nje])
od stalnog plakanja
i brige i nespavanja
a od tog, da vam kažem, nema fajde
nego ti sad gazdarice moja hajde
na spavanje 
i ostavi plakanje
jer ja ću čim prije ozdraviti
za to treba vremena ipak
niko nije ozdravio preko noći, šipak
i opet ću ti seruckat po kući
nemaš pojma šta će te snaći
sve ćeš me Oskar zvati
i onda ćeš me slikati
i po blogu slike objavljivati
i ja ću tebe grijati
i u onom točku trčati
i svakakvu hranu grickati
a do tada nemoj tužna biti
i haj sad spavati!


Tvoj Mrkvica



Нема коментара:

Постави коментар