субота, 22. децембар 2012.

o svemu pomalo...

Primjećujem neke stvari, neplanski...



Veliki je, da bi bio slučajan, stepen slaganja između onog što je za ručak i ponude dana u Konzumu/Merkatoru/Maksiju.



Mi smo jedino meni poznato domaćinstvo koje ne ide u kupovinu kad šta treba kupiti ili kad se isprazni frižider (to ni pod slučajno), nego idemo kad nestane kesa za smeće.



Osjećam se uzbuđeno zbog stvari koje se dešavaju nigdje drugo nego u mojoj glavi. Kada bih još mogao sve to realizovati, gdje bi mi bio kraj. Opet, ne smeta mi malo da maštam.
Pitanje je samo kako ću reagovati na stvarnost i činjenicu da se uspješnost ovakvih mojih ideja i zamisli eksponencijalno smanjuje sa brojem ljudi koji planiram uključiti u ostvarenje istih (kojih ne manjka u ovom slučaju).



Ništa od ovog govnarskog smaka svijeta. Imam predviđanja za iduća dva. Prvi je ovaj bliži, u idući petak. U novinama petkom izađe onaj prilog RTV Ekstra (ono o televiziji i serijama i pregledima programa). I tamo su stavili pregled programa samo do idućeg petka. Znači tad je smak svijeta sigurno. A ako ne bude tad biće 31. decembra 2099. godine. Ko ne vjeruje nek pogleda onaj sat i datum na kompjuteru. Ne ide dalje od tog datuma, što implicira da je na taj dan smak svijeta. Ako već ne bude sad u petak.


Нема коментара:

Постави коментар