среда, 7. новембар 2012.

o macama...

Prvo, pošto ljudi imaju tendenciju da čitaju samo moje prve rečenice postova, odmah da preporučim film Loopers svim ljubiteljima naučene fantastike. A i ovim koji nisu jel.



A drugo, danas sam vako ja sjeo da jedem, i sad ja čekam da mi donesu i dolazi nakva mačka. I sva je ona ono raja, hoće se igrat, hoće se mazit, ma nema. I kako nama onaj ne donosi ono ode ona neđe drugo. I ja taman ono pojeo i vraća se ona. I sjede vako na onu ko klupicu poredmene. A na klupici ima vako ko ona neka ponjava, ono nešto. I zovem ja nju, da joj dam komadić piletine, ništa ona. Okrenula mi leđa. I kako ja potapšah po leđima, tako se ona okreće i poče da skače za onim komadićem mesa. Malo me vako i grebnula. Al ne smeta meni, naviko sam ja da me mace grebu.
Nego, pojede ona to i vrati se na onu ponjavu. I sad ja uzo ono da vučem prema sebi, a ona nako klizi i ništa ne konta kako se miči. Elem, pravo je šega bilo. Mada, kad skontam, i nije šega kad pričam o tom.


Haha, ova je najbolja.

I treće, skonto ja da sebi nabavim mačku. A mati se oštro protivi tome. I sad sam ja skonto plan, kad ga sprovedem u djelo ima da ona mene nagovara da nabavimo macu. Već neko vrijeme joj puštam smješne videove maca na jutubu. Kao slučajno ja to našao. Danas ona mene zove da mi pokaže neki video, šega maca neka bila. Elem, zasad sve ide prema planu.


Нема коментара:

Постави коментар