среда, 14. новембар 2012.

o svemu pomalo...

Jel vi onim ljudima u kolicima tražite nekad da se provozate u njihovim kolicima? A onim što nosaju štake ili štap, jel im tražite da malo hodate unokolo sa štakama ili štapom? A jel tražite starim ljudima da vam daju zubnu protezu da probate nešta prezalogajit? Ili onim što nose one šine preko zuba? A jel tražite sisatim ženama da vam daju grudnjak, da oprobate malo i to?



Pa nemojte tražit ni ovim što nose naočale da vam daju svoje naočale da malo pronosate. A pogotovo nemojte nudit svoje jeftine sunčane naočale u zamjenu i garanciju. Ružno je. I nepristojno. Gadno. A tek što vrijeđa...





Neki dan gledam kao riječi koje vode ljude do mog bloga. Bilo je vako: ogromne sise, koji je najbolji lak za parket, hitlerjugend frizura, kupujem rulet, eto šta sam mogo i još je bilo nešto ubijbožesmiješno, a ne mogu se sjetit.






Pričo sam vam o mom suptilnom planu da zbavim mačku. Pričo sam vam i da je meni mati odjednom počela pokazivat videove mačaka na jutubu? Ha ha!


Kad smo već kod matere, e pa moja je legendarna. Prvo me dobrovoljno prijavi da joj pomažem nosat kese iz kupovine. Haj. Kaže zvaću te ja kad završim. Jako je bitno ovo kad završim. I ode ona, nazove me na telefon i kaže dođi do prodavnice. Ja planski i namjerno sačekam 15 minuta, spremim se i ono idem tako lagano da ljudi kontaju da se vučem po zemlji. Treba mi 10 minuta do prodavnice. Dođem tamo planirajući da me ona čeka na kasi sa onim kesama, jok. Gleda pavlaku. Puter. Pa vako izvadi 6 onih pavlaka, svakom pregleda datum i vrati nazad. I tako ja moram čekat još nekih 15 minuta dok ona skonta hoće li uzeti pavlaku kojoj datum ističe 20.12.2012. ili će onu koju ističe 19.12.2012. A možda ima neka koja ističe i kasnije. Nema veze što će se ta ista pavlaka pojesti do petka...


Нема коментара:

Постави коментар