субота, 3. новембар 2012.

o patuljcima i babama...

Od svih stvari/ljudi/izjava/događaja/doživljaja danas mislio sam da će pobjedu odnijet patuljak sa hokejaškom maskom nasred ulice (meščini ko iz onog nekog horor filma) koji stoji na onom braniku nebil izgledo malo veći no što jest.




Onda sam, na povratku kući, ugledo ženu kako stoji na onoj travi pored puteljka, u mraku, neposredno ispod drveta i bleji u fasadu zgrade u kojoj nema nikoga.

Sad sam u dilemi...


Htjedoh je upitat da li je sve uredu. Al nisam. Kontam reće mi da nije, pa šta ću onda...


Došao sam do zaključka da bih volio imati/moram nabaviti neki diskretni fotoaparat koji će uvijek bit u stanju pripravnosti. Nešto na fazon onih malih špijunskih aparata. Pa da mogu snimat šta i koga stignem, jer većinu stvari koje vidim su prilično bizarne i ne priliči da sad vadim mobitel i slikam patuljke i žene u mraku. A mislim da ih vrijedi zabilježit. Čisto da ljudi vide kakvih se ja sve gadarija nagledam...




Нема коментара:

Постави коментар