понедељак, 5. новембар 2012.

o reklamama...

Ko o čemu, ja o reklamama i žemskim (sisama).

Zanimljivo je koliko se ja zanimam tim marketingom, a ni ne gledam televiziju. Ja gledam televiziju samo kad odem u goste. Ili recimo kad sam negdje vani, ono izađemo svi u kafanu neku, i ima televizija, i onda ja gledam dok oni meni nešta bitno pričaju. Ili vako kad se vraćam kući, pa zastanem kod nekog ko živi u prizemlju i ono nema navučene roletne, pa malo sa njim šmekam šta ima na televizoru. Dok me ne skonta.

Elem, pade mi napamet, zašto nikad ja nisam u reklamama. Ja sam uvijek konto da oni nafataju nako raje sa ulice, pa da im eto idu snimat reklamu. I vazda se pito kako nikad po mene ne dođu.
Nego nije to ni bitno, kolko je bitno što mi pade napamet kako su uvijek oni ljudi u reklamama kreteni. Baš ono - kreteni.


Koji moraš bit glupan da ovako oblačiš cipele...

Koliko puta vam se desilo da kao glupan skakućete dok oblačite svoje omiljene cipele? Možda je vrijeme da kupite nove cipele. Ako kupite naše cipele, aj kju će vam porasti za 2 puta od broja cipela. A ako nazovte oma, vaš aj kju će se uvećati za 4 puta uz specijalne pape zapokući.


Koliko puta vam se desilo da otvorite policu u kojoj su nabacane posude i sve vam počne ispadati? Ajde razmislite još jednom. Nazovite odmah i naručite vašu treću ruku. A ako nazovete odmah, dobićete četvrtu ruku potpuno besplatno. Posude koje ispadaju će postati stvar prošlosti!



Da li imate neko dijete koje joj pravi psine po kući, ili možda imate domaće? A možda ste samo neuredni. U svakom slučaju nazovite odmah i naručite set od 65 posuda, koje sve stoje jedna u drugoj plus 4 tave. A ako nazovete dvaput, dobićete i 2 pretis lonca potpuno besplatno!



Koliko puta vam se desilo da vaše malo crnče prospe mlijeko? Da li mislite vaše crnče slučajno prosipa mlijeko koje je sasvim slučajno bijele boje? Ako vam je dosta rasizma i vašeg crnčeta koje se iživljava na svemu što bijelo, pozovite odmah i zamjenite ga bijelim djetetom! A ako nazovete odmah, vaše crnče ćemo poslati u lokalni geto. Neka crna djeca postanu dio prošlosti!


Koliko puta vam se desilo da rodite glupu djecu koja ne znaju obaviti najosnovnije radnje kao što je sipanje mlijeka u čašu dok drugo dijete čeka na isto? Kupite mlijeko u kocki kako vaša glupa djeca ne bi prosipala isto. A ako nazovete odmah, dobijate kravu besplatno!


Da li i vašem djetetu ruke služe za ukras? Nazovite odmah i naručite dijete koje ima funkcionalne ruke. Ako nazovete odmah, dobićete i rezervne dijelove za vaše dijete, potpuno besplatno!


Koliko puta vam se desilo ovo? Pozovite odmah i mi ćemo vam dati diplomu građevinskog fakulteta s kojom ćete s lakoćom da odmotavate vaše dekice jednostavno i efikasno. A ako nazovete odmah, dobićete i diplomu arhitektonskog fakulteta potpuno besplatno, tako da ćete sami moći planirati kako smotati i odmotati vašu omiljenu dekicu. Pozovite i požurite iskoristiti ovu specijalnu ponudu koja traje još samo danas!



Sigurno vam je dosta folije koju ne znate odmotati jer ste u reklami i morate se praviti smotani. Vrijeme je da počnete odmotavati foliju iz udobnosti vašeg doma. Pozovite odmah i kupite svoj vlastiti dom. A ako nazovete odmah, u ovoj specijalnoj ponudi, dobićete kamp prikolicu za pola cijene vašeg novog vlastitog doma. Tako se uvijek možete osjećati kao doma, čak i kad niste doma!


Da li sječete luk ovako? Nazovite nas i uhvatite se nečeg pametnijeg, jer cjepanje luka očigledno nije za vas! A ako nazovete još jednom, samo u ovoj specijalnoj ponudi, radićete nešto pametnije čak dva puta. Da, dobro ste čuli, zato nazovite odmah!


Koliko ste puta sebe pokušali posuti nečim crnim i niste uspjeli? Čak ni mi nemamo rješenje za vas. Ali nas nazovite! Nazovite nas odmah, jer ako nas nazovete odmah, vaš idući poziv će biti potpuno besplatan!


Da li vam se dešava ovo? Možda je vrijeme da pomjerite vašu desnu ruku više prema tavi, odmah sada, potpuno besplatno! A ako nazo... nema potrebe da zovete!


Da li vaše dijete jede kao seljak? Da li se bezobrazno razbacuje kečapom i senfom? Nazovite odmah i naručite egzorcistu i istjerajte đavla iz vašeg djeteta odmah. I ne, to nije sve, ako nazovete odmah, dobićete kanticu kečapa, potpuno besplatno!


Dobro je neko reko, ove televizijske reklame rješavaju probleme koje nijedna normalna osoba nema.






Нема коментара:

Постави коментар