недеља, 4. новембар 2012.

o svemu pomalo 3...

Znatel vi da sam ja vako tek prije par godina skonto onu dječiju ko-se-ru-ga-po-se-ru-ga...
Ja vazda konto to se eto rimuje i to je to, ništa ne znači. Sreća pa je nešto nisam pretjerano simpatiso, mogo sam gdjekad dobro provalit...



Žene (a često i muškarci) žive u pogrešnom uvjerenju da muškarci vole velike/ogromne sise. Velike sise su jednako zgodne kao i velik nos.



Ja vako imam običaj uzet nekom papire neke ili bilješke ili knjige ili bilo šta drugo po čemu se može napisati, i onda napisati negdje u tom neku kratku poruku za tu osobu, anonimno naravno. I uvijek negdje da bude ono pri kraju, da ne naiđe na to u skorije vrijeme. I onda kad čita knjigu recimo, tamo na 127 stranici piše Ti si super ili Jesi beeezzeee ili Imaš dobru sisu. Mislim da me nikad neće skontat. Ako ste nailazili na takve stvari u vašim rokovnicima, dnevnicima, knjigama ili šta već čitate, znajte ja sam to uradio!



Kad smo već kod Jutuba, mene pravo pizde oni tutorijali za ovo ili ono. Imam osjećaj da ih prave sve slični meni ljudi, ali meni od prije 5 godina. Svaki video ide upoznavanje 3 minute sa dotičnim likom. Pa 3 minute on tebe nešta nagovara da mu se subskrajbaš na kanal. Pa onda priča sporo, imaš osjećaj da se zanima tamo nečim petnestim i ono samo reda radi priča. Pa priča o nekim glupostima. Mene zanima recimo MANOVA, on meni malo serucka kako je išo s tetkom da bere maline, pa eto da spomene usput i to. Mjesto da mi fino kaže i objasni ono što mene zanima. Pa onda drobi o nekakvim nebitnim stvarima, pa ti ponavlja ono što je već reko. I onda ja ono gledam na preskake, i dok nađem onaj glavni dio i dok nađem ono što mene zanima obično moram ili pregledati cijeli video ili mi dopizdi i ukinem sve.


S ovim gore u vezi nema mi ništa gore nego kad neko 3 minute objašnjava ljudima koji gledaju taj video kako bi se oni trebali subskrajbat na njegov kanal, a ima vako 4 videa, od tog 1 taj koristan i još 3 kad je tek kupio kameru i probno snimao. Mislim, što bi se iko pretplaćivo na tebe. Valjda ono džiber vidi od drugih, pa konta to tako treba.
Ko onaj jedan što je stavio naljepnicu na kafanu vi-fi. Pa kad su ga pitali što se vajrles ne pojavljuje a ima naljepnicu, kaže on da je stavio jer je vidio kod drugih i strah ga bilo da mu neko ne zovne inspekciju i da pojma nema šta je to uopšte.


A jedino što je gore od svega toga je onaj anotejšn. Kad mi izbaci anotejšn preko čitavog onog videa, sve mi hoće nešta bit. I bude mi. Djelić mene umre zauvijek. Sreća je u nesreći što se takve stvari i daju isključiti. Jes da se isključi samo za trenutni video, al i to je nešto. Upališ neki video nekih dobrih treba ono, on meni izbaci onaj anotejšn taman kad je najzanimljivije, i to preko čitavog ekrana. Obično neke kretenske poruke, tipa ovih gore, pretplati se ili napravio sam novi video (koji je isti kao i ovaj, samo je neka napredna verzija koja se nipočem ne razlikuje od ove prve verzije videa) ili pogledajte moje ostale videje.


U zadnje vrijeme mi je i Imgur počeo ić na krasnih 18,9 centi. Svaka druga slika je slika nekih random likova skupa sa naslovom da je taj neko pobjedio rak ili ima rak i planira ga pobjediti ili je umro od raka. I onda dole komentari podrške ili izjave saučešća. Ako nije to, onda je slika nekog roditelja i djeteta i eto ko on je pravi roditelj jer je posvetio svom djetetu vremena i sliko se sa njim. Komentari podrške. Otprilike podjednako iritantni ko oni, fejt in hjumaniti restord. Ili su slike paščadi koje nisu ni zanimljive. Koga briga za tvog cuku. To naravno sve u pauzi kad ne pričaju o Sendi koja tamo nešta duva i kako su ostali bez struje 24 sata (ja čovječe neam vode trećinu dana) i precjenički izbora.



 No vratimo se veselijim i ljepšim temama. Jesu slatki u 3,14čku materinu. Ne znam ko mi je slađi. Ja bih njih obje... udomio, ono znaš, dok se ne snađu...


 Ponestaje mi slika koje bi se mogle uklopiti u daljnje piskaranje po blogu, stoga evo ova slika jer ja pojma nemam kako bih je mogo uklopit u bilo kakvu priču, a greota da trune u bukmarksima.



I dok nisam zaboravio, ono što pričaju da kad pojedeš jabuku, da si ko nov, je stvarno istina. Al u kurcu...


 Treba mu dat Oskara. Onog Gljivinog, ako ništa...

Нема коментара:

Постави коментар