недеља, 21. октобар 2012.

o čitanju, gifovima i knjigama... + bonus minipost i slika za Biberli

Vako kad se ja malo zamislim i razmislim, upitam se stvarno s kakvim ja to ljudima to pričam, družim se i opijam. Haj što ne znaju za Velesa, Stuhaća ili pak Dubravka, ali da ne znaš za Proku Pronalazača i Hromog Dabu, pa to već ne ide...


Svi šatro nešto čitaju, a niko pojma nema. Kad ih šta upitaš, ko mulci. Ne znaju sastavit rečenice. Mislim da i drugi ljudi kupuju knjige samo iz mode.






 E šta bi ja svašta znao da uzmem šta drugo mimo biltena za kladionicu...










Pravo je teško napisat post, ma kako on bezvezan bio, uz pratnju ovih gifova. Meni lakše napisat post na osnovu gifova, nego nać gifove na osnovu posta. Ili slike.



Još kad vidim vako ova patetična sranja od gifova, hoće mi nešta bit. Svaki ovaj piskel vakvih gifova mene ubi u pojam. Gledam i boli.


Upita se čoek koji moraš bit luzer i besposličar pa pravit vake gifove.






Eo slika bonus za Biberli pošto je ona veliki poteroljubac. Bajdvej, neki dan mi ova jedna reče da sam isti Poter. A ni nalik...


 

Нема коментара:

Постави коментар