уторак, 9. октобар 2012.

o neam pojma više čemu...

Dok pokušavam pokvarit internet, sjetim se jedne situacije nekad iz doba srednje škole. Kao tad je bila ona fora da se otvaraju oni razredni blogeri. Ko ono razred ima svoj blog. I tako kod nas jedan kreten, a kasnije i derpe, otvori taj naš blogić. I sad je ono 98% postova bilo o predstavljanju raje iz razreda, a vazda ista priča, joj on/a je lud/a 100% majkemi, al ono pozitivno luda, prava raja, ovo ono, exktra je. I ti to kad sa strane čitaš, reko bi bolan pun razred cvjećki. A ono bilo okupljalište najvećih govnara i ološi na jednom mjestu, u jednoj odjeljenskoj zajednici. Ko onaj šablon za one bojbendove što ima, tako smo i mi bili šablon za propalitet razred. Sve govnar do govnara. Ili govnarke. Zavisi đe sjedneš.
Elem, skonta taj kreten kako se pravi anketa na blogu i montira istu. Kao ko vam je najdraža ličnost, ili vako nešto glupo, iz razreda. I sad kofol on imo najviše glasova, kofol on neki faktor. I vako je sve stavio ljude pojedinačno na toj listi, samo ovog mi jarana u mene mi i mene zajedno stavi. Ko ono mi neki luzeri, pa eto kad se saberemo, možda i vrijedimo nešto. I ja fino glasam za nas, a kofol može samo jednom. Ovo kofol se odnosilo na one koji nisu znali da moš izbrisat kukije i glasat opet. I opet, i opet, i opet. I tako ja fino i uradim. A ono šatro bilo nešto po procentima. I na kraju 95% za nas, ostalo njima po 0.3%. I nešta su oni po komentarima raspravljali o tome, pa kako majkumu, ne mogu oni bit toliko popularni. Ja vamo zalego od šege. Još sam mu meščini nešta i reko uvez toga u školi, ko ono jes vidio što su nešta ljudi glasali za mene, ne znam šta im je. Ja se bezobrazno lud pravim. Dođem kući imam šta i vidjet, naljutio se ovaj, izbriso i mene s onog bloga, i anketu i sve živo što ima veze s menom. Cirkus pravi...


Danas sam trčo malo. Nisam, ima i ha haj. Samo što mi duša nije ispala na nos. Ostario i ja više...


Šta vi mislite, jel mene ove pojedine blogerke trolaju sa ovim im ne pismenim piskaranjima il oni stvarno žive u uvjerenju da to tako treba ili nikad nisu vidjeli da treba drugačije?
Tipa ovo da pišu zarez vako,i onda ne odvoje poslije toga . Ali ovako odvoje tačku đe ne treba ! Ili uzvičnik,zavisi . Jel to neka fora,da se i ja uključim ... pravo je teško pratit ove moderne trendove i bit moderan ...

 Eo slika leptira za njih.



Dođe ti se da se zapitaš čitajul ljudi danas išta osim ovog mog bloga...




Нема коментара:

Постави коментар