уторак, 30. октобар 2012.

o bezobrazluku... + lirska pjesma

Pošo ja vama napisat šta sam ja sve danas radio zanimljivo i doživio (a stvarno je bilo svašta), jer ja znam da ste vi svi mahalci, al haj reko da vidim šta i ko me diskriminira ovaj put. Kad gledam ja ove komentare, imam šta i vidjet...



Krotiteljica lavova i malih mačaka i moja (ne)moralna podrška se sastale na jednom mjestu i govore mi ovo što mi govore, a ja to naravno ozbiljno shvatam. Kontam, jesam ja bezobrazan pravo. Ono đubre da me treba tražit. A sve ko mi nešto mi u glavi da sam ja to nešta piskaro, al ne bi njih dvije nikad nešto vako izjavile da sam ja to piso. Ja bacim pogled na ove oznake sa strane, kad vidim ima oznaka nagrada. Uprem na to, izbaci mi ovaj post. Gledam i kontam ja ko je ovdje lud...


Haj sve, nego bolan linkovo i jednu i drugu. I ne, to nije sve. Ako nazovete odmah, dobijate dva bezobrazluka za cijenu jednog. Obje su komentarisale taj post.




Upita se čovjek čita li iko ovo što ja pišem, il samo nako ljudi bacaju komentare.




I onda mi neko kaže eto izađi sa njima na kafu. Jes, pa da me gledaju ono zaljubljeno i trepću okicama i klimaju glavom, a pooojma nemaju o čemu pričam.



U znak zahvalnosti, evo vam jedna lirska pjesma koju sam ja jedne prilike napiso za vas dvije.
Zove se Zapis o bezobrazluku*.


Zapis o bezobrazluku
 
Pitao jednom tako jednoga vrli pitac neki
Kto su te šta su te da prostiš
Gdje li su te
Odakle su
Kuda su te
Bezobrazne
Rekti
A zapitani odgovor njemu hitan tad dade:
Bezobrazne da prostiš jedan blog imade
I posne i bose da prostiš
I hladne i gladne
I k tomu još
Da prostiš
Bezobrazne
Od 
Bloga







*svaka sličnost sa Makom Dizdarom i njegovim Zapisom o zemlji je (dobro)namjerna

Нема коментара:

Постави коментар