субота, 20. октобар 2012.

o današnjim dešavanjima... + slike

Danas sam nisam dobio informaciju koja mi plaho treba i koju no iščekujem ihahaj. Valjda ljudi nekako navikli da ja sve znam, a ne znam ja sve. I onda mi tako daju neke polovične informacije s kojim se ja mogu slikat. Ma ne mogu ni to. Još kad ja nešto upitam, pa to se uvrijedi. Konta ja njih zaebajem. Ko ono moram ja sve znat. Avaj!



A kad nešto znam, onda ide objašnjavanje do u detalje. Pa ti ono korak po korak objašnjava, a ti se baš nako osjećaš ko kakav glupko. Nema veze što si reko da je sve jasno i da sve to već znaš. Kad čoek skonta, najbolje bit glup. Ili se makar pravit glupim.



Zato sam danas dobio futarolu za mobitel (vidite vi što mene paze). Pravo je dobra i mrsko mi je uslikavat je. Vako je crvena i ima likove iz Snupija. Onu malu pticu i onu dosadnu djevojčicu i možebit da ima i Čarlija Brauna. Snupija uglavnom nema. Stavio bih ja neku sliku s interneta, al navodno je kastm mejd (možda i nije, al ćemo se za potrebe posta praviti da jeste) pa sve i da hoću, ne mogu je naći. Al da ne bude ja vaki ja naki (Dino vaki Dino naki), evo zamjenska slika.


A ona moja stara futarola, eno je neđe na Bjelašnici. Sanka se ili se skija...


Danas sam bio u interakciji s jednom curom koju nisam bario. Eto zamislite. Ja. Nisam. Bario. Curu. Nije da ih inače barim, al u zadnje vrijeme se po blogu priča da sam bariša pravi...

A pravo je simpatična bila. Još je ko ona mene baruckala. Komplimente ona meni neke upućuje, folovi golovi. Meščini da sam prvi put u zadnje tri godine na kompliment reko fala umjesto znam (ili nešto u tom smislu). Mislim ne znam, možda je. Ne znam ja to prepoznat vako zaoprave, mimo interneta. Barenje, jel. Na internetu piše, pa ti fino pročitaš jedno, pa dvaput, pa još 16 puta i skontaš. A vako uživo skroz (sam) druga priča.
Al nako iz priča drugih ljudi sam skonto da su mene nake cure barikale, samo što ja to nikad ne skontam na vrijeme, pa na osnovu mojih reakcija one i ne nastavljaju. Obično sam saznavao takve stvari na način da neko kaže pa što je ignorišeš bolan, pa onda onaj čitav poslije proces objašnjavanja te rečenice. Tad otprilike ja skontam šta je pisac hotio reć.




Došo ja kući danas, upalim skajp, kad imam šta i vidjet...


Kontam, evo je neka nemoralna sisata nimfa, pa bi malo da četujemo prije nego što pređemo na konkretne poslovne radnje. Ovo je forme radi jel, da se dogovorimo i to. Ja kliknem, imam šta i vidjet...


Ne znam gdje me nađu samo, kad ionako malo ko zna za ovaj mi skajp...












Нема коментара:

Постави коментар