уторак, 30. октобар 2012.

stop majorizaciji blogera!

Čitam ove blogove u zadnje vrijeme i mislim da je ovo prevršilo svaku mjeru!




Ovo više nije humano šta ove (žemske) blogerke rade nama (muškim) blogerima kojih je ostalo ko u pričama braće Tarabić. I to se mora pod hitno zaustaviti!
Treba mi podrška. Pozivam sve blogere muške orijentacije, kao i sve žene koje imaju pojačana lučenja testosterona, brkate žene, maskulinizirane žene, ali i sve ostale žene koje bi dale. Podršku ovom svemu, jel.




Šta hoćemo?
Za početak hoćemo sljedeće:
  • da barem 50% blogera bude muške orijentacije
  • da svaka blogerka od ukupnog broja blogova koje prati mora biti 50% muških blogova
  • da se upotrebljava rodno osjetljiv jezik (da se ne pozdravljaju samo blogerke nego i blogeri)
  • da se i blogerima daju one šaljidalje nagrade po blogovima
  • da se ne diskriminiraju muškarci prilikom učešća na givavejima
  • da se na tim istim givavejima mora biti makar 50% blogera
  • da se na givavejima djele i nogometne lopte/navijački šalovi/auta sa v12 dizel motorom sa 6000 cilindara i 7200 kubika/sisate žene/olovke za ispunjavanje kladionice, a ne samo kozmetika
  • da 50% kozmetičkih skula o kojima se piše bude namjenjeno i primjenjivo na muškarce 
  • da 50% ovih modnih blogova bude o muškim odjevnim predmetima 



    Valjda i mi imamo neka prava ovdje. Vi ne znate kako je kad mi, blogeri, ugledamo na blogovima blogerki drage moje bla bla ili vidite što sam kupila divne štikle i svima vam preporučam da si kupite iste i... ma ne mogu više ni da se prisjećam tih mučnih tekstova. Pa majka mu stara, i ja sam samo čovjek, od krvi i mesa. Evo, ako mi ne vjerujete...




    Stoga vas sve pozivam da nesebično potpišete ovu peticiju i da zaustavimo zajedničkim snagama ovu nepravdu kojom smo okruženi i koja nam je nametnuta.





    Pokažimo šta složne ruke mogu. Pokažimo da je maskulinizam živ i prisutan i da se bori za prava ugnjetavanih muškaraca! Zajedno do pobjede!

    Нема коментара:

    Постави коментар