четвртак, 25. октобар 2012.

o današnjim razmišljanjima...

Danas je, pa neću reći fin, ali danas je svakako specifičan dan.


Danas sam skonto da me silovala jedna gospoja u nekim kasnim tridesetim, eventualno ranim četrdesetim, i da mi je trebalo vremena da ja to sve skontam. Nije nimalo lijep osjećaj moram vam priznat. Ubi. Žena. Glupom. Pričom. Neuroni su započeli lančano samouništenje, ono ko kad Enterprajz hoće zauzet Borgovi, pa se on sam skljoka. Ja stvarno izbjegavam priče da su ljudi glupi ili da su im priče glupe. Uvijek sam ono u fazonu tebe to tvoje zanima, mene vamo nešto moje i zdravo. Al ovo je tako glupo, da se mora izdvojiti. Referentna tačka. Mjerna jedinica za glupost. Sreća u nesreći da je to sve bilo vremenski ograničeno.

Danas sam skonto da se domaći od stranih proizvoda razlikuju u većini slučajeva samo po ambalaži. Dok jedem ovaj domaći kikiriki puter, ne mogu da primjetim nikakvu razliku u okusu. Zato mi je trebalo pola sata i brener da otvorim ovu domaću kutiju. Ima neka tri zaštitna sloja, pa moraš unijet onu neku šifru, pa moraš reći magične riječi i konačno unijet Captcha kod i onda ti se otvori kutija. S druge strane, kod američke ambalaže se u tom vremenu onaj kikiriki puter sam mobilizira i samoincijativno ti se namaže na krišku. Ipak je moja želja da kupujem i koristim domaće, pogotovo ono koje valja, jača od ambalaže.

Danas sam skonto (a nisam baš danas, al eto fina je prilika da napišem sad u duhu ovog posta) da je, uzimajući u obzir ovu sreću u nesreći, uvoz vode u BiH jedan od pametnijih poteza koji je neko osmislio ko god je bio zadužen za isti. Iako se često čuje da je BiH bogata vodama, nikad ne treba zanemariti s kim te vode žive i ko se o njima brine. Ko u njih baca otpad, ko ih ne čisti, ko ih zagađuje i tako to. Niko drugi nego veseli Bosanci. Recimo kod nas je sasvim moguće da neko napravi vikendice na vodozaštitnoj zoni i da kanalizaciju prikopča na izvor vode putem kojeg se napaja malo više od pola grada. Simbolika je u tome velika, a očituje se u tome da trebamo da jedemo (ili da kažem pijemo) govna. E zato je i dobar taj uvoz vode, jer ako popijemo i ovo malo što nam je ostalo, tek smo tad spolno općili ježa u leđa. Jer ljudi su ionako pokvareni, a kako su tek pokvareni kad vide da si u govnima.

Danas sam skonto (isto nisam danas) da je jedan od "argumenata" protiv religije prilično glup, a često je nako upotrebljavan u blaćenju religije s čim se susrećem i previše zadnjih dana. Ko da neko namjerno vodi nekakvu antireligijsku kampanju. Elem, kažu da je religija zlo jer je religija korištena kao instrument kojim su se činila zla ljudima širom svijeta. To je otprilike ko da neko kaže da je nauka zlo, jer je neko koristio naučna dostignuća kako bi nanio zla drugim ljudima. Ne znam jel do mene, al meni ovo i nema logike.

Danas sam skonto da relativno prosta i jednostavna bića poput mrava imaju daleko organizovanija društva od ljudi recimo. Gledao sam ubitačno dobar dokumentarac o mravima i zaključio da je mravlja organizacija nadmašila sve i jednu dosadašnju ljudsku organizaciju bez obzira što su ljudi kudikamo pametniji i imaju više znanja od mrava. Kakve demokratije, kakvi bakrači. Mislim da bih mogo povazdan proučavat mrave. I da ima kakvog hljeba kod nas od toga, ozbiljno bih razmišljao da se bavim tim poslom.

Danas sam skonto da je jedino teže (da ne kažem gore) od donošenja važnih i bitnih odluka u životu donošenje istih tih važnih i bitnih odluka u tuđem životu. O ovome mi se i ne da posebno nešto razglabat, iako bih komotno mogo.

Danas sam skonto još nešto, al o tom drugom prilikom...

Нема коментара:

Постави коментар