среда, 22. август 2012.

o glupavim parovima

 Jedan od pametnijih poteza koji sam napravio ove godine su mi ove naočale. U odnosu na one prošle, s kojima sam mogo vidjet sve i svašta, s ovim slabo. Jesu one nove, ali je i manja dioptrija nego na onim starim. To što se meni nije stvarno smanjila dioptrija znači samo da ja manje vidim s novim naočalima (jel se kaže naočalima ili naočalama il kako, totalno sam zablokiro). I prvo sam konto da je to nako plaho bezze, a onda sam skonto i da nije. Nije da ja sad nešta imam plaho pametno vidjet, uglavnom su neke gluposti. A ja sam uvijek za opciju manje gluposti.

Znate šta mene nako pravo nervira, kad vidim one pojedine parove kako hodakaju ulicom i nešta se grle. A kad kažem pojedine mislim na one gdje mali nabildani krkančić, a ona neka špica što je neaš šta vidjet. I onda on nju nešta uzme grlit i hodat tako s njom. I da on metne šapu na rame ili oko struka - ne! On nju nađe grlit oko vrata. Jarane pa niste kečeri ili braćapoderanihgaća da se tako grlite. Imaš osjećaj da on nju pokušava udavit. Da se nije cura glupavo kikotala, ja bih pomislio evo ga - davitelj protiv davitelja 2. I haj sve to, nego se on još objesio na nju. Isto oni crnci iz američkih filmova kad hodaju getom pa ono jo maj bro folovi golovi  plaze onom cestom i smišljaju kako će uzet pare od socijalnog, ne mogu normalno hodat ko ljudi. E tako i ovo dvoje, on se objesio na nju. Ona jedva samu sebe nosi, još i njega krmka. Sreća brže hodam od njih, pa su mi se relativno brzo izgubili iz vidokruga.


I još jedna zanimljiva priča. Po uzoru na ove blogerke, kao malo da se uklopim u društvo, otišo i ja u šoping u DM. Uzeo prvi Old Spajs koji sam ugledo, platio i otišo dalje svojim poslom. Etooo. To je to. Nema više ništa.
E sad mjesto da stavim sliku svega što sam kupio, ja ću stavit video reklamu.






Jer su reklame vrhunske. Ko da sam ih ja pravio/glumio u njima. Možda i jesam, haj ga znaj...

Ja bih mogo komotno glumit u reklamama. Al samo ovim dobrim. Tipa ove za Old Spajs. A i ove tri dole su odlične. Prve reklama da sam vidio a da mi ne smeta ovaj motiv seksa kojeg turaju gdje stignu ikad treba ikad ne treba. Četvrta nije loša, ovaj dio sa roleplejom. Mislim šega je to, ko skonta...
Ko da gledam niko ih neće ni pogledat. Ljudi jednostavno obraćaju malo pažnje na ovom blogu. Isto ko recimo prošli post, niko nije skonto onu sliku. Reko bi čovjek sad sve vam treba crtat, al eto ni to nacrtano ne pali. Det mejks me sed.













Нема коментара:

Постави коментар