понедељак, 20. август 2012.

o nagradi što sam dobio i spajdermenu...

Eto došla i do mene ova neka blogonagrada od Misti. Mislim da je ovo neko smislio ko nema puno ljudi koji ga prate, pa ono da postane popularniji. A ja baš neki dan kontam hoćel mene ko potrefit s nekom nagradom. Ono znaš, napiši ko ti je dodijelio nagradu, nalakiraj nokte, uslikaj se i prozovi idućih 5 blogera. E sad ja moram proslijedit ovo na idućih pet ljudi (i još im javit), a da ima manje od 200 sljedbenika. Ko ono reko bi čovjek ima ovdje 10000 blogera koji imaju 200 sljedbenika...

Elem, sad da ja nabrojim pet ovih blogerki (jer je ovdje suvišno govorit o blogerima jel).




1. Žužulina - prva blogerka koja se zaljubila u mene i javno progovorila o tome
2. Milica - prototip šmekerskog osmijeha
3. Biščanka - jer je nova
4. Čunge Lounge - jer mi je pomogla da se samoaktualiziram ostavljajući prvi komentare na njenom blogu
5. Biberli - jedina blogerka koja me blokirala, a da ja ni dan danas ne znam što



Mimo toga, ja sinoć oplakah. Al bukvalno. Tražeći golotinju po internetu (štaš drugo i radit na internetu) nabasam na neki strip spajdermena i tako sve poče. Gledam ono i haj šega mi isprva. Pa što više gledam, sve mi više smješno. I dok mi nisu suze počele lit niz oči i stomak me bolit od smijeha, nisam presto. A još mi se i lice ukočilo više od smijanja. Ne znam onda šta mi je smješnije što se ja smijem nako naglas u gluho doba noći, a još sam u sobi, il onaj strip. Elem, evo neki od najboljih...


Eto, dosta od mene. Neću više. Mislim, stavio bih ja još ovog al moram ić...


















Нема коментара:

Постави коментар