среда, 8. август 2012.

o meraku, spavanju i plus blogerski vic

Danas sam meščini čitav dan bio na propuhu. Zato me sad boli glava. A nije mi ništa manje vruće.


U mene u sobi vazda gori ovaj radio. Osim navečer kad ja hoću spavat. I to uvijek ono tiho svira, pa ti haman to i ne čuješ. I taman ja pođem spavat, ono se momački namjestim u krevetu i skontam da je upaljen radio. Prvih dana sam imo običaj ustat pa ugasit isti. Trebalo mi je neko vrijeme da skontam da mogu isto to postić sa daljinskim.
Elem, nastranu što sam skonto daljinski, ne skontam uvijek da je upaljen radio. Osim kad se ono fino namjestim. I onda se prevrći na drugu stranu i traži daljinac koji nekad radi, a nekad ne radi. Pa se ti onda naduravaj sa njim hoćel on ugasit radio il neće.

Sinoć ja tako u neka doba ugasim radio, fino se namjestim u krevetu i pođem spavat. Kad čujem nešta krči, krklja. Kontam šta je sad. A ne da mi se ustajat. Kontam prestaće. I nije. Barem dok ja nisam usto. Vodokotlić bio. Ama ko da me zvao da se eto pozdravi sa mnom prije spavanja. Znači ja se samo pojavio u kupatilu i vodokotlić se smirio. Normalno, ćejf mi pokvario. I nazad se ja vratim i kontam konačno da spavam.
I taman da zaspim i pade mi napamet jedan vic. Mislim, jel on sad meni pao napamet ili sam ja to smislio u hodu nako, i ne znam više. Elem, to je mene naćeralo da se ja opet prevrnem na drugu stranu kreveta i nađem mobitel da sve to zapišem jer sam imo osjećaj da ću zaboravit.

E pa evo vic. I to ne obični, nego blogerski vic.


- Šta dobiješ kad ukrstiš Bruslija i Đastina Bibera?

Odgovor
- Biberli...^^


Dobar jelde? :3
Meni šega. Sam se sa sobom sebi smijem. Četri es na bosanski način...

Нема коментара:

Постави коментар