недеља, 5. август 2012.

o ružama...

Sjedim ja večeras u jednoj kahvani sa četiri žene. Utom mi prilazi jedna starija gospoja koja je mene snimila i nosi one ruže, prodaje. Kao eto da ja njima kupim il šta već. A ona još maksuzije spremila za mene četri komada i garant konta kako će me ufatit na foru i kako će meni bit neugodno da ja nju odbijem. I kaem ja njoj nonšalantno da ne treba, hvala. A ona meni ko eto mogo sam. Ma reko uzeo bih ja, ali su one alergične na ruže, nisu pare problem. Ode ona, nešta gunđa, priča u bradu. Kobiva i nije joj pravo...

Kontam ja u sebi, jaranice da znaš da meni u naselju ima iha haj grmova ruža. Odnosno bilo ih je, dok ih ja nisam skreso i podjelio kojekakvim curama. Pa bona mene po' naselja ne simpatiše jer sam se namazijo ruža, a ti meni nešta našla prodavat još...

Нема коментара:

Постави коментар