среда, 15. август 2012.

o razgovoru za poso...

Otišo ja danas po ovom najvećem suncu da se zdogovorim za onaj poso.
I između ostalog, pričamo mi...
Kae on meni ti si nako baš и0и$@!@и7@и (ovo ja da dočaram kako ga nisam čuo i kako je smrljavio tu riječ), mora da si iz Meksika.
Kaem ja njemu, šta sam?
Opušten, nonšalantan, veli on.
A to. Ma jesam. Meksikanac sam.
Stvarno si iz Meksika?
Pa ja. Taki smo mi u Meksiku svi, opušteni.
Gleda on nako.
Ma reko šta ću, ide me u životu.
Kae, jesi ti depresivan?
Reko tolko me ide dobro u životu da razmišljam još jedan da živim.
Paralelno?
Ma ja, paralelno. Ovaj jedan mi nije nikakav izazov.
Auu, nemoj, nije dobro vodit paralelne živote...




Nisam mogo izdurat a da ne pitam ko me zvao jučer na mobitel od njih. Reko da vidim tu munzekonza žensku. Kažu ne znaju tačno ko je...

Нема коментара:

Постави коментар